__________

Información del Evento
Concurso: Speech Master. Un reto de oratoria en Inglés - Página web (regresar)
Fecha: lunes, julio 27, 2020 (07:34 PM) - viernes, agosto 21, 2020 (09:34 PM)
Categorías: Padres de familia y psicorientadores, Académicos, Egresados, Convocatorias, Estudiantes, Pregrados, Vida Universitaria, net-event, Idiomas, Lenguas Modernas y Cultura, Home
Descripción:

Concurso: Speech Master. Un reto de oratoria en Inglés

Dirigido a estudiantes de ultimos años de  bachillerato

Organiza: Programa de Lengunas Modernas y Cultura

Mayores informes

Uninorte Speech Master is a regional oratory contest that offers high school students the opportunity to express their opinions on and possible solutions to different social and educational problems.

If you want to participate, please keep in mind the following information:

1. Register before August 21st with the link from this webpage.

2. On August 22nd at 8:00am we will send a question to your email. You must answer with a video no more than 3 minutes long and send it to lenguasmodernas@uninorte.edu.co before 12:00pm.

3. On September 4th, we will announce those selected to participate in a live finale.

4. On September 5th, the finale will be held live on Zoom. One of the judges will ask you a question for which you will have 3 minutes to respond while live.

5. We will announce the winners on September 11th.

We want to hear YOUR ideas! Record your answer and let us hear your voice!

Costo de admisión: Gratis